tidak lagi..

Dulu2 aku teringin sangat nak tu… tahu apa tu? Tu tu…maksudnya “berpasangan” atau org panggil “Couple”. ya la…dulu2 masih mentah lagi. Naïf lagi. Lalu aku mengikut hawa nafsu…. Tak nak lah aku ceritakan kisah lalu. Tapi kini aku ubah 200% rasa teringin tu. Tak nak…tak nak…. SAY NO TO COUPLE….
Kalau dulu, aku “jealous” bila tengok orang berpasangan. Rasa iri hati. Eee…..pikir2 balik sekarang . takde faedahnya untuk aku.

Comments

zikri alias said…
hurm....cmni rupenye....sabar la kak...setiap pertemuan pasti ada perpisahan...dan perpisahan adalah jlan yg terbaik buat masa ni...sy pernah lalui semua ni...dan saya faham keadaan ini...setelah sy tau mana yang lebih penting dan apa yang saya mahukan...jadi sy mengambil jalan dengan membuat keputusan pergi jauh daripadanya...dan sy yakin...keputusan sy adalah benar...akhirnya kami berdua berpisah...tiada lagi istilah couple dalam hidup saya...tapi kini sy lebih tenang berbanding dulu....sy percaya,suatu masa pasti akan tiba jua...kerana jodoh ditanganNYA...mnusia dijadikan dengan naluri ingin disayangi dan dicintai...tetapi ingat la pada janji Allah..sebelum kita lhir jodoh kita dah ditetapkan...jadi berdoa la semoga peroleh jdoh yang sesuai...

Popular posts from this blog

tiada kata untuk aku ungkapkan sebagai judul

Network Definition

kasih buat Adam