krisis

minggu ni asyik mengantuk jer. knapa ye? yg peliknya tiap malam tido awal. bangun lambat. dalam bas tido. kat office pon tido jugak. hmmm.. petang ni lepas balik keje nak terus ke Shah Alam bertemu keluargaku. emak ada di sana menjaga abang yang sedang sakit kerana kemalangan jalan raya. Innalillahiwainnailaaihiraajiun.. aku pun tak tahula apa nak jadi dengan abangku yang sorang ni.... dah banyak kali dia jadi mcam tu... Ya Allah.... aku sungguh terkilan... bukannya aku tak kesian atau sayang dia tapi dia sendiri tak fikir pasal dia.. tipu la kalau aku cakap aku tak marah kan dia. Aku sangat berharap suatu hari nanti dia akan berubah menjadi seorang yang berguna. sememangnya hubungan kami adik beradik begitu longgar. Aku ingin hubungan kami 1 keluarga terikat mesra dan kukuh. Namun ......

Comments

Popular posts from this blog

tiada kata untuk aku ungkapkan sebagai judul

kasih buat Adam

Network Definition