risau

Takutnya andai aku terpaksa hidup dengan orang yang tidak mengerti. Ku harap sangat agar aku dapat bersama dengan orang yang mencintai Mu agar aku tidak akan terleka dari meraih cinta Mu dan cinta kekasih Mu. Alangkah bersyukurnya jika aku mendapat seseorang seperti “dia” yang peribadinya indah dan aku yakin dengan kecintaannya pada Mu ya Allah… sesungguhnya aku mencari seseorang yang aku mencintainya kerana didorong oleh cinta kepada Mu. Ku harap juga agar dia akan menjadi sayap kananku untuk kami berjuang bersama demi mendapat cinta Mu. Ya Allah… temukanlah aku dengan dia yang ku harap-harapkan. Ya Allah perkenankanlah……andai tidak mendapat seseorang itu, ku rela bersendirian dan hanya setia mencintaimu seorang diriku…

Comments

Anonymous said…
lelaki yg baik untuk perempuan yg baik

Popular posts from this blog

tiada kata untuk aku ungkapkan sebagai judul

Network Definition

kasih buat Adam