Jalan-jalan hujung minggu

.. MASYUK… !!!. Alhamdulillah.. 2 hari sudah dihulurlah cek empat angka bernilai **** tu.. huhuhu… almaklumlah dah kering kontang. Bulan 3 ni masa hari cuti aku nak pi 2 tempat. Cadang2nya nak ke Expo Buku Islam 2012 di Putrajaya pada 3 hb. 17hb pulak nak ke ceramah anjuran NISA. Tu jelah aku nak pi.. Untuk pengetahuan engkau orang, aku ni bukannya jenis yang suka sangat jalan-jalan. Kalau aku rasa ada benda-benda yang menarik aku je aku akan pi. Kalau x da apa , aku suka duk rumah je. Selalunya aku kalau hari cuti aku kerja part-time dekat Laundry kat rumah aku. Aku sebenarnya boleh dikatakan terpaksa lah juga untuk kerja tu. Memanglah aku penat juga. Tapi aku mempunyai masalah ekonomi sikit. Jadi kena lah cari duit lebih walaupun tak banyak. Dan lagi pula aku menolong bos tu sebab pekerja dia cuti. Insyaallah kalau aku dah stabil nanti mungkin aku berhentilah bagi tujuan untuk merehatkan diri serta beralih kepada aktiviti lain. Sebagai galang ganti diri aku mungkin aku akan cuba mencari pengganti untuk bos.

Comments

Popular posts from this blog

tiada kata untuk aku ungkapkan sebagai judul

kasih buat Adam

Network Definition