Corat coret minggu lalu

SALAM ...

hmmm..terasa nak update blog pula.
entri sebelum ni cerita kata aku nak pi expo buku kat putrajaya. Alhamdulillah tercapailah sudah. Bajet aku untuk ekspo tu RM 100. tapi adala terlebih sikit sebab beli barang lain juga selain buku.
Nak tahu buku apa aku beli?
ni dia senarai:
1-Majalah Solusi isu 39
2-Novel Sebarkan Cinta-MU
3-Syamail Muhammad S.A.W.
4-Bertanya Tentang Tuhan

selain buku aku beli
1-Inner tudung
2-Sabun limau purut
3-CD Zikir Terapi by Hafiz Hamidun

Alhamdulillah aku dapat apa yang aku nak cuma aku tak dapat beli CD Keberkatan Selawat. Insyaallah nanti aku cari lagi dekat empat lain

Semalam adalah hari pertama aku pi makan dekat restoren Johny's yang menghidangkan steamboat. Aku pi pun sebab roomate aku yang ajak. tak nakla menghampakan mereka. kalau aku seorang memang tak pergi punya. Kami makan semalam 3 0rang. Jumlah bilnya RM 54.05. hUHUHU... Tapi disebabkan ada duit, tak adalah menderita sangat rasanya. Lagipun bukannya selalu. Once in a blue moon kan...
OK LAH setakat itu dulu..

Comments

Popular posts from this blog

tiada kata untuk aku ungkapkan sebagai judul

kasih buat Adam

Network Definition