mimpi semalam

Orang kata mimpi tu mainan tidur.. namun mimpi ada kalanya adalah satu pentanda. ada macam-macam jenis mimpi. nak diceritakan pasal mimpi, aku selalu bermimpi. mimpi macam-macam.. yang terbaru semalam... aku mimpi aku makan paku. paku kecil-kecil yang berkarat. banyak sangat aku telan. dan begitu terseksa. aku cuba muntahkan paku-paku tu.. kemudian datang seorang gadis perempuan yang bertudung hitam labuh membantu aku. dia menggosok belakang ku dan aku berhasil memuntahkan paku2 tu... aku kurang ingat sangat mimpi tu. yang tu je dapat ingat.macam mana aku boleh termakan paku tu aku pun kurang ingat.apa terjadi le[as tu pun aku dah tak ingat. ada sesiapa yang pandai tafsir mimpi????

Comments

zikri alias said…
uits???makan paku???kalau mimpi kucing mati pe pulak maksudnye ek?

Popular posts from this blog

tiada kata untuk aku ungkapkan sebagai judul

kasih buat Adam

Network Definition